26 augusti

Morning everybody!
Jag är trött som en åsna, för lille Odi har levt djävulen tidigt imorse.
Det är ju sååå mycket roligare att busa och bitas på matte när hon ska försöka sova. Dra upp mig ur sängen för ja tror Odi är kissig, men icke då.. Han ville bara busa. Så jag övergav honom till Pontus, så fick jag sova vidare ;)

Måste bara säga Tack till Azzy's matte som skriver ut alla små knep som man kan träna in på de små.. Vi ligger en del lika, men nu har de sprungit iväg med att sitta och vänta tills man ska få maten.. Det måste vi prova lite senare, det är rätt så svårt nu när det är två ivriga lurvar som försöker skynda sig till maten.. Det ska stå först på listan när Primo hittat ny familj!
Azzy hittar ni här http://belgare.pånätet.se/

Är fortfarande riktigt trött och överväger om jag ska göra frukost eller om jag ska lägga mig och sova i en timma till? Får nog bli frukosten, annars vaknar man väl med att huset blivit förstört utav de små..

Skriver mer sen..


Kommentarer
Postat av: bibbi

haha,, vad kul att vi kan ge varandra tips och knep. har er a öron ställt sig ? azzys står så fint nu, har gjort det sen igår morse nu. Ska ta en bild så fort jag har bra ljus,, blir så dåliga bilder inomhus på svarta hundar.. solljus är bäst.

2010-08-26 @ 10:44:36
URL: http://www.belgare.pånätet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0