time to go..

Jaha, då är dagen snart kommen.. Dagen då 3 valpar lämnar oss för att resa vidare till sina nya hem. GUD så jobbigt det kommer att bli, men vad gör man? Man kan inte ha 8 stora Groenendaels hemma hos oss, helt omöjligt.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi får en sådan bra kontakt med köparna att man träffas ibland och ser hur hundarna har det, och hur de har utvecklas.. USH!
Men men, har ju kvar min lilla Odi, vilket är riktigt tur.. Hade aldrig klarat av att ha en kull hemma utan att få behålla en valpis.
Kommer börja uppdatera bloggen oftare sen när jag och Odi börjat lite smått med träningen.. Nu i början kommer det ju mest bli; inkallning, sitt, ligg och de där små söta tricken som tass och give me five! Men sen så, när han börjar bli allt större så ska vi ge oss in på IPO träningarna. Då jag hoppas få en tuff och stor vovve!
Nej, nu har CSI NY börjat igen, hoppas detta duger såläne.. Så hörs vi snart igen!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Matilda W

Dom är ju bara för söta! :) Hoppas allt är bra med dig Ronja! :)

2010-08-20 @ 00:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0