11 december

Hej på er!

Kan ju börja med att säga att första dagen på jobb gick bra!
Vi packade ner plancher till skolor i Afrika, bland annat med Världskartan på, multiplikationstabellen och alfabetet.. Jag som aldrig trodde dem gjorde nåt för alla pengar man donerar till dem, men där ser man.

Kan även berätta för er att min förkylning blivit MYCKET värre, näsan rinner som bara den och halsont har jag med. Ibland värker hela kroppen och jag fryser som en mus.. Brr!

Imorse så kom Anna hit med Ingo, har ju lovat vara hundvakt för henne..
Så han stannar här tills imorgon kväll.

Passade på att ta några bilder på honom, men alla liknar dessa bilder nedanför :)
Får försöka mig på det ikväll igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0