17 december

Hej på er alla!

Längesedan jag skrev nu, men vad gör de?
Inget verkar de som.. För de är ju inga som komenterar nåt någonsin!!

Nu har jag jobbat klart för denna vecka, hade en ledig dag imorgon.. Skönt! Dock är jag där på måndag också, sen vet jag inte om det blir nåt mer..

Ikväll blir det mat hemma hos älskling tillsammans med hans kompis+flickvän.
Hoppas då att det blir nån god mat, brukar vara så att killar inte kan laga mat.. haha.
Nä nu ska jag inte vara elak..

Imorgon blir det att baka julgodis hos moster A. Jag älskar att baka julgodis, då kommer verkligen julkänslan in.. Sen är det ju inte långt kvar tills jul heller, längtar tills dess som bara den!

Måste även säga att jag tänker på Tessan och hennes Athena!
Vet att hon har det mycket mycket bättre där hon är nu,
hon busar runt med alla fina vovvar där uppe!





Kommentarer
Postat av: tesan

åhhh tack vännen !! vad gullig du är :=) hoppas hon har hittat alla o busar runt :=) o inga hemska smällare där inte



just nu känns det riktigt tungt men tiden läker



stor kram

2010-12-18 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0