27 december

Hej på er..
Vet att jag varit riktigt kass med att blogga på sista tiden, men har inte riktigt haft orken nu i allt "Julande".. Får börja sakta men säkert nu igen :)

Det har inte blivit jätte mycket träning när det gäller Odi, men en sak som vi övar dagligen är att gå fint i koppel, och det börjar sätta sig nu.. Vilket jag tycker är SÅ skönt!!
Förut blev Odi helt galen utav att gå längst bak, han drog som en apa och var alldeles tossig!
Men nu kan vi gå sist på promenaden, visst försöker han dra lite då och då.. Men då börjar vi bara om ifrån början.
Är MYCKET stolt över mig själv som kommer att ha en icke drag hund, haha..

Just nu längtar jag till våren nåt så in i.. Behöver träna hund, jag VILL ut och träna hund.. Komma med i mammas träningsgäng och få till allt jag behöver för att få en kanon hund :)



Lämnade av min kärlek nyss, han åker till NY imorgon.. Men han börjar sin resa om ca 2 timmar, hopppas nu bara att dem har öppnat flygplatserna där imorgon! På nyheterna visade dem dock att dem stängt allt p.g.a snö kaos.
Gäller bara att hålla tummarna!

Kommer att bli rätt så tomt när man ska sova om nätterna, tror också att Odi märker av det redan nu.. Mycket plats i sängen hos mamma. Vi får helt enkelt gosa med varandra extra mycket denna veckan, hoppas det går snabbt bara..


 

En söt bild på min älskade.




Bjuder också på denna skönhet!
Här e jag liten och söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0