30 december

Nu snöar det igen, den bara vräker ner utanför mitt fönster..
Iofs så älskar jag ju snön, så det är inget dåligt me att de snöar nu :)

Började dagen hos mr tandläkare, fy fan för dem.. Dem tar i så hårt med sina metall pinnar, har nog fått tandläkar skräck nu tror jag.
Visade sig också att jag har 2 små hål i tänderna, vilket verkligen suger!
Det var ju sista gången jag fick gratis idag, så nästa besök gör mig riktigt fattig.. Fasen, att vi skjutit upp på besöket så länge.. Annars hade jag fått lagat mina hål gratis också, men INTE DÅ!

Eftersom att början på min dag verkligen suger så ska jag unna mig lite bowling på rejmes med min bror, kusin och hennes son. Så det får hålla mitt humör uppe idag!

Igår var jag även på E-stop och shoppade lite, ett par "killah" jeans för 350 kr på rean tycker jag är ett bra köp. Jag som aldrig använder jeans längre för jag blivit så tjock!! Men nu är det ändring, snart nytt år och allt med..
Hittade även en SUPER söt sommarklänning på HM och två vanliga tröjor..
Bild på sommarklänningen dyker säkert upp nån gång i sommar när man fotar som mest =)

Just det!!
Pontus kom aldrig iväg till NY heller, dem har snökaos där borta så deras flygplats e stängd, blir kanske att dem åker imorgon.. Men det tvekar jag på, nu är det snökaos här också ju ;)

Nä, nu blir det en cigg och sedan dusch för att ladda om till bowlingen.
Känns så fel att röka när man varit hos Mr tandläkare också! FY.

Hoppas ni har det bra där ute!!



En gammal bild på mig och min bästa vän Siwe!
Vill ni läsa hennes blogg så hittar ni henne under länkar.

Kommentarer
Postat av: caroline

då fixar jag en bloppis i veckan! så håll koll! :) kram

2011-01-02 @ 17:09:10
URL: http://carolineeeklund.blogg.se/
Postat av: caroline

Ja, men alltså dessa jeans är det stretch i typ alla :P Är lite stora för mig därför jag säljer dem!



Ja det är bara att höra av dig innan så kan du komma förbi :)

2011-01-03 @ 20:04:48
URL: http://carolineeeklund.blogg.se/
Postat av: siwe

aw! helt missat detta! saknar dig gumman <3

2011-01-05 @ 12:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0