8 december

Fy fasen så kallt det är här hemma, och är för lat för att gå ut och hämta mer ved så jag kan elda..
Men jag får helt enkelt dra mig ut ändå!

Träningen idag gick helt ok, vi körde på med positionen, lite linförighet, apport och inkallning..
Första gången som vi kör på linförighet och det kommer att gå kanon när vi väl fått in fot. Det ska bli så kul att få komma igång och träna hund på riktigt efter all snö är borta..
Har även fått en förfrågan att tävla lydnad med mammas kompis hund, det verkar ju kul.. Plus att det ger mig en inblick i det hela om hur allt går till!'

Igår så började lill killen lyfta på benet när han kissar, han såg så rolig ut.. För han tyckte ju att det var vingligt samtidigt som han ändå skulle upp med benet..
Snart kommer han väl även trilla omkull och få kiss över hela ryggen för att han ska ha upp det längre!
Haha, ja.. han e så söt min lilla bebbe!!



Lite senare idag så ska jag åka upp till pappas jobb för att få bilen fixad (tror jag).
Det var nåt dem sa på besiktningen att det borde åtgärdas nu, annars lär det bli himla dyrt.. Så pappa och hans kompis får faktiskt ta och hjälpa mig, jag kan ju inget om bilar!

Nä, nu ska jag kika runt här på nätet efter en vinterjacka.. Vill ju dock ha en ny sådan som jag redan har + tjejmodellen, men det kan jag ju drömma om tills jag fyllt 80 typ!?
Mja, får helt enkelt välja en liiiiiiite billigare jacka och utan äkta päls :( Jag har iaf inte hittat budget jackor med äkta päls på.. TRÅKIGT!

Vi hörs..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0