9 december

JAG HAR FÅTT JOBB!!
Ja, ni läste rätt.. Äntligen har lilla jag också fått ett jobb!
Börjar jobba redan imorn 07.00-16.00
ÄNTLIGEN!

Och vet ni vad? Jo min vän Elin kanske också får jobb där, dem behövde nämligen en tjej till..
Så jag tipsade dem om henne och hon ska på intervju redan kl 16 idag :)
Vilket flyt! Så nu ska vi kanske bli jobbarkompisar också, ballt.

Skulle mest bara informera er om att jag är såhär lycklig just nu!
Hinner dock inte skriva mer nu, ska nämligen köra Elin till Assist.. Så nu håller vi tummarna!!

Ikväll ska jag med mor till hennes träningskompis Tessan, äta gott och bara ta det lungt..
Får ju passa på nu, min sista lediga dag ;) hahaha..


Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: i huvudet på thåström

grattis snäckan!

2010-12-09 @ 15:18:28
URL: http://yellowladie.blogg.se/
Postat av: Elin Kristensen

Ja det är nice!! Jag får ju tacka dig! :D

2010-12-09 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0