trevlig kväll..

Kom hem ifrån Tessan för en stund sen..
Vi fick super god mat i magen och även jätte smarrig tårta!
Tror ni jag blev mätt eller? Kan knappt sitta upp ännu, sket mätt blev jag.. Men det var ju så gott :)

Nu ska jag ju egentligen redan sova, men det är ju klart att jag inte kan detta.
Ska upp kl 06 för att ringa och väcka Elin samt att klä på mig inför jobb, vilket kommer att bli SÅ jobbigt! Ska JAG gå upp så TIDIGT för att jobba?!
Mja, illa tvungen till det..

Men efter jobb kommer roligheter!?
Japp, så är det.. Imorgon händer det massa skoj!
Jag ska hämta min prins hemma hos älskling som varit där undertiden jag jobbar, sen ska jag även hämta Ingo som jag ska passa hela helgen.. (hoppas han inte e lika rädd för källatrappen ännu) ;)
SEN så ska kanske jag och älskling äta PLANKA och kika på Idol finalen..

Så jag har ju lite att se fram emot..

Men nu MÅSTE jag sova, hoppas även på en liten komentar eller nåt i Gästboken ifrån er läsare!
Vill ju veta vilka som kikar på min blogg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0