10 november

Har precis kommit in efter en liten runda med hundarna, nu väntar jag på mamma.. Hon ska upp till klubben och träna, så jag tänkte följa med för att fota lite.. Samtidigt kan Odi träna på att vara ensam i bilen, han kan ju dock detta galant.. Men det skadar inte att träna mer på det.

Nu är det inte lång tid kvar tills julen e här, och jag längtar som bara den.. vovvarna ska få en varsin julkalender med massa gott i, ska även inhandla deras julklappar snart.. Vet dock inte vad jag ska ge till dem, så tråkigt med en massa ben och godis bara.. Ska leta upp nåt snyggt koppel/halsband till dem.. Tips någon?

Träningen med Odi går galant, vi ska börja träna på inkallningen.. Hur han ska sitta när han kommer in alltså, men det kommer nog inte vara några problem alls..
Nu kan han iaf; Sitt, Ligg, Stanna/Vänta, Tass, Mattan och Toucha handen ( Nästan rulla runt )..

På torsdag är det valpkurs igen efter ett långt uppehåll,
vi ska nog träffa lilla Hubert och Sophie innan så dem får busa av sig lite..

Det är såå skönt att Odi inte är rädd för andra hundar längre, rädslan för människor börjar också sakta men säkert försvinna. Skönt!

Här kommer två bilder ifrån helgen i Malmö!


 

Fler bilder finns på Odi et Amo's sida på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0