11 november

Jadu, vad ska jag skriva om idag då?
Har precis kommit in efter en mini runda med hundarna, vid 12 ska jag gå med min moster på prins bertil.. Så dem fick bara en kiss runda nu snabbt..

Det blev inga foton igår, batteriet var slut.. Så får ta det en annan dag.

Igår fick Odi ett nytt halsband, halvstryp med nylon/kedja ist för bara nylon.. Köpte även ett koppel där båda kan gå i samma, så slipper man ha två tjocka med sig ute på promenad. Skönt!
Så vi ska se hur de går med nya halsbandet idag på kursen..

Nu ska jag ta de lungt i soffan lite tills vi ska åka vidare mot min sömntuta till moster, funderar på att åka dit tidigare o sätta Odi i sängen så kan hon inte sova så länge till, haha!

Skriver kanske mer ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0