13 november

Valpkursen i torsdags gick super, faktiskt bättre än vad jag trodde..
Det börjar bli en riktigt vovve utav Odi nu!

Imorgon är det spår på schemat för lille Odi, imorn ska hela gänget ifrån kursen ut och spåra.. Detta kommer bli riktigt roligt, och jag vet att Odi också kommer tycka detta!!

I em så blir det att fixa naglarna igen hos Louise, hennes blogg hittar ni i sidan..
Mina som jag fick fixade sist har växt som ogräs, så var tvungen till att fila ner dem..
Hoppas på snygga frächa naglar ikväll!

Uppdaterar mer imorgon hur det gick på spåret!



En trött Odi efter en massa godis letande i skogen med mamma flisan!

Kommentarer
Postat av: Louise

Du får. Ändra till nagelbloggen.;)

2010-11-13 @ 13:40:07
URL: http://nailsbyloiisan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0