18 november

Hej på er!

Igår var vi på Harry P premiären, dock den sena som gick 23.30, tror ni att vi var trötta i slutet utav filmen? JAA! men vi kollade klart på hela utan att slumra till en enda gång. Skönt..

Var hemma hos Carro & Davide igår, fixade tillbaka min hårförlängning.. Tog ungefär 4 timmar, haha... Men det var första gången för Carro, så då får man stå ut.. Tack iaf!
Så nu e ja brunett igen, skönt.. Sticker inte ut så mkt nu längre, haha!

Imorgon åker ja ner till min syssling igen, fixa klart naglarna..
Hon hade så bråttom sist så fick bli en snabb visit..

På lördag åker ja med mami och Natalie till slöinge för att ställa Odi, de andra två är inte med mig som moraliskt stöd utan ska hjälpa till på själva utställningen.. haha!
Nä, är inte så jätte nervös.. Men ja o Natalie skulle tränat på detta för lääänge sen, sen har dagarna bara sprungit förbi och jag har helt glömt av de..
Men jag hoppas iaf att dem tycker han e fin även om han e lite blyg.
Vi får se hur det går, men vilken kritik han än får så e han min stjärna!

Nä, nu blir det lite tv för att sedan försöka fota lite nya bilder på mor&son..
Hoppas detta är en ok uppdatering för er läsare!

Vi hörs..


Kommentarer
Postat av: caroline

Haha, ja precis. Allt annat var bra! :)



Jaa e blev ju lite ljusare färg denna gången, men svårt att se när det var blött. Får höra vad Emelie tyckte imorn! :)



Tycker vi fått en bra omstart för oss 3 nu! :) <3

2010-11-18 @ 23:26:21
URL: http://carolineeeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0