11 oktober




Idag är det verkligen höst här i halmstad, blev iskall i ansiktet när vi var ute med hundarna precis.. brr!
Då är det ju JÄTTE bra att mina och mammas UGG har kommit på posten i morse..

Igår vart de jobb, lagom kul va.. Nae, men pengar in på kontot e aldrig fel.. Blir även jobb på lunch travet imorgon också. Helt ok!

Ikväll börjar valpkursen, det ska bli riktigt kul tycker jag.. Att få komma igång ordentligt med Odi nu.
Dock är det utan hund ikväll, men det gör ingenting.. Det ska nog bli bra ändå!
Om det är så kallt ikväll så ska jag även inviga mina nya pjucks!

Nu ligger hundarna och sover på golvet, så jag ska slänga mig framför tvn och lata mig lite jag också..
Uppdaterar senare ikväll, eller imorgon..

Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0