12 oktober

Precis kommit in ifrån en promenad i solnedgången på östra!
Hur mysigt som helst och blåste verkligen INGENTING!!

Tränade lite klicker träning med Odi i trädgården precis också.. Bara en kort stund, men det är bra det med.. Han älskar verkligen klickern! Vi övade lite apport med, det går framåt.. sakta men säkert :)
Blir nog en bra IPO hund utav honom när han blir stor.. haha!

Idag var vi i falkenberg på engelssons, köpte mig lite kläder inför allt hund-tränande som kommer att bli av de närmsta åren ;) Blev ett par byxor, väst och en power-flece tröja.. Tröjan e kanon, hade endast linne på mig under den på promenaden och var ändå varm i kroppen!
Det bådar gott inför alla kalla kvällar på klubben.. brr!

Ska åka inom min moster senare och kolla in deras lya, nu när de kommit på plats lite mer..
Nyfiken som man är ;)

Imorgon blir det en massa träning med Odi och även en långpromenad med mor, undra vart? och med vem..?

Ja, ja.. Vi hörs imorn!


Kommentarer
Postat av: bibbi

vad roligt att ni kan träna ,, själv e jag handikappad och har ont,, men ett par dagar till så ska vi vara igång igen.

2010-10-12 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0