13 oktober

Hej på er!

Igår var vi inom hos min moster Marica och hälsade på lite, då hon berättade att de spökade som bara den i deras nya hus.. Och jag som lovat att bo där undertiden som de är på bröllops-semester? Hmm, njaaa.. tror jag ångrar mig lite faktiskt..
Odi var alldeles tossig och ville busa med Texas, men han var så trött så det blev inge bus :(

Nyss var vi ute och gick på västra stranden, då kom Fidde (min mosters man) med hundarna igen.. Guuud så glad Odi blev, men de blev inget bus där heller :(
Vi promenerade längst vattnet och man såg verkligen hur Odi njöt utav att få vara ute och springa av sig så..
Blev lite nya bilder på honom med, dem kan ni se på Facebook under Odi's sida..

Senare idag blir de nog lite mer klicker träning, apport och så ska vi leta upp den där kamp-trasan som har trollat bort sig själv..
Men just nu så ska vi bara vila lite efter promenaden..

Får hoppas att vi köper vår nya kamera snart så vi kan ut o fota en massa..
Snart kommer ju snön och då måste vi ju fota Odi's första möte med den ;)
Det var ju fasen minus grader i morse när ja vaknade.. brr.

Vi hörs..


Idag var det helt vindstilla på vattnet,
så vad passar bättre än en fin bild på
Odi sittandes vid vattnet? ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

Fin bild! =)

2010-10-13 @ 14:20:06
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0