14 oktober

Blir bara lite kort info om dagen..
Dagen startade med en promenad på Ön med Pontus, Flisan och lilla Odi.. De två svarta sprang som tokar i skogen och man såg verkligen hur dem njöt utav att få springa lösa ihop.
Man märker också nu att Odi och Flisan har kommit närmre varann, varje kväll nu så har dem busat och haft en del belgar-rus som jag och mamma kallar det.. Då springer dem som tokar i flera minuter sen är dem halvt döda båda två :)

Vi lämnade sedan av mamma Flisan hemma, för att göra en visit i staden idag igen.. Jag fick bokat min massage tid och Pontus fick sig en skiva att bränna spel på.. Odi fick lite mer social träning och såklart så bajade han mitt på en storgata igen.. haha!

Nu ikväll har vi varit på klubben, Odi har tränat där idag för första gången.. Gissa om han tyckte det var skoj?
Han fick hälsa lite på Gucci och lite på Ingo också.. bra där!
Vill ju kunna vara så mycket som möjligt uppe på klubben med Odi nu så han e van vid att höra andra hundar skälla/yla/m.m medans han måste jobba.. Men de går nog nu när vi ska vara där varje måndags kväll framöver..

Nu ligger Odi på Pontus sida utav sägen och sover, det är de bästa han vet.. Att smita upp i sängen även om man inte får.. Men så fort matte ska sova så får han minsann sova i sin egna säng.

Imorgon väntar en promenad på Ön med Ingo och Ebba..
Nu ska jag kika runt lite på nätet för att sedan sova.

Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0