24 oktober

Hallå där!
Mycket dålig uppdatering ifrån min sida.. Har försökt fixa om bloggen ett par dagar och blev ju inte färdig förrens igår. Men nu är den klar och jag tänkte berätta lite vad vi haft för oss..

Har inte blivit så mycket träning med Odi nu i helgen för det har verkligen öst ner regn varje dag,
så vi har helst velat hålla oss inomhus..
Vi har dock kämpat på bra med läxan sen förra valpkursen, och den sitter som en smäck! Det gjorde den iofs redan efter 5 min, men nu har vi provat på lite med komandot "mattan" och än sålänge så förstår han vad som ska göras :)

Roligt med små trix tycker jag, nu ska vi även få till tass/give me 5 och rulla runt..
De är de trix som jag kommer på,
vill dock ha lite tips utav er läsare på andra trix som ni sitter och lurar på..
Så skicka in alla trix ni kan :)

Imorgon är de valpkurs igen, har dock inte i huvudet vad vi skulle hitta på där.. Men det kommer antagligen att vara nåt skoj.. Funderar på om jag ska fråga lite om IPO gruppen som min instruktör är med i, hur man kommer med där eller vad dem har för tips.. Dem är ju vana vid belgare, dem har ju egna.. Dock bruks belgare men antar att de nästan är samma sak? Vill ju verkligen prova på IPO och se om det är nåt för lilla Odi, annars har jag absolut ingen aning på vad vi ska hitta på för nåt..

Jag vet inte riktigt vad ni uppskattar att läsa här på bloggen,
så det skulle vara jätte kul om ni berättade vad ni vill veta mer om eller så?
Skicka gärna ett inlägg i Gästboken om vad ni tycker om bloggen :)
Hade varit kul att veta lite..

Vi hörs..


Tänk att dem varit sååå små en gång i tiden,
halleda.. det var inte så längesen heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0