25 oktober

Nu är de snart 2 timmar kvar till kvällens kurs börjar,
ååh.. jag har såå tråkigt så jag önskar att tiden gick snabbare!
Har iaf övat lite till på dagens läxa, och det behövs knappt alltså.. Han är såå duktig min lilla prins!

Har skurit ner lite kyckling köttbullar som blir dagens godis.. Dem gillar han super mycket!
Tråkigt nog så stinker handen apa efter man varit i godispåsen med händerna.. BLÄ!

Hälsade på min sysslings vovvar en snabbis idag, Gösta och Olga.. Gösta är den lilla beiga fralla valpen som var här för ett tag sen och busade så med Odi.. Så Onsdag tror jag hon var ledig, ska vi nog hinna med lite bus.
Fick även en förfrågan om jag ville vara nagelmodell för henne, OH JA! Har inte haft fixade naglar sen studenten, så detta tackar man inte nej för.. detta är på fredag nästa vecka, hoppas bara jag hinner me det för vi åker ju ner till malmö den dagen också.. Får skaffa mig en hundvakt :)
Någon som ställer upp för söta lilla Odi?

Ne, nu ska jag fixa till mig och leta upp mina hundträningskläder.. Sen åker jag iväg mot klubben för att gå en kiss och bajsrunda med Odi innan träningen!

Ha det bra så hörs vi en annan dag!



Här har ni en bus bild på Odi och Gösta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0