26 oktober

Hej på er!

Idag har det inte blivit mycket till träning,
la dock ett mini spår till Odi när vi var ute på ett fält i Åled och gick.
Dags att börja träna in lite spår med honom nu,
visst han fattar noll när han väl sniffar..
Men jag antar att det kommer det också!

Annars har vi bara slappat idag,
var hemma hos min moster nu ikväll och kollade på " i form med anna anka " sjukt program,
men lite halvkul sådär..

Imorgon blir det kanske lite mer träning, kan ju hoppas att regnet håller sig borta, annars får det bli repetition utav kontakt övningarna inomhus, men det funkar ju det med!
Mamma kom med förslag i helgen om att vi skulle baka bullar imorgon, så det står ju också  på listan.. Kanske även att Gösta kommer hit igen, man får hålla tummarna!

Sen blir det ju såklart mer övning på nya tricket, men vi e redan på god väg..
Har lite små funderingar på vad nästa trick ska bli, kom gärna med förslag på nåt kul!

Nä, nu har jag ingen lust att skriva mer..
Tycker ni är lite dåliga på att komentera eller skriva i GB!
BÄTTRING! ;)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Ni får åka med mig till Malmö någon dag så jag kan visa er guldkornen.. =)



Tycker du ska byta till vit bakgrund igen.. =)



KJAAAAm

2010-10-27 @ 00:08:09
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ja men det finns ju lite ställen som man inte vet om om man inte bor eller känner till Malmö. Berättade om ett för Gittan igår.. =)



Snyggt med svart bakgrund.. bara lite jobbigt att läsa..



Ha en bra dag!



2010-10-27 @ 11:30:24
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: ems

hjärtat saknar dig. när ses vi?

2010-10-27 @ 21:26:50
URL: http://emeliebergenholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0