27 oktober

URK säger jag bara om detta riktiga PISS väder som vi haft idag!
Har regnat hela dagen, och det har varit så jävla kallt ute!

Har därför bara tränat in nya tricken..
De tricken vi håller på att lära in nu är att toucha nosen på handen,
och rulla runt.. :)

Jag tycker de är riktigt kul att ha en hund som kan lite trix osv =)
Nästa vi ska lära in är att viska, ska bli kul att se hur de går för lillen.

Imorgon hoppas vi på bättre väder, så kanske vi kan åka till ön för en promenix,
vi får hålla tummarna!



Vi har varit ute på heden och gått idag med Ingo och Ebba, (när det regnade som allra värst)
vovvarna sprang som galningar i dynorna..

Sen kom lilla Odi bärandes på en skinn/päls bit utav en kanin.. Jag skulle jaga ifatt honom för att ta bort det ifrån honom och säga fy! Men nejdå, då springer han för glatta livet och tillslut så sväljer han skiten.. URK, vilken jävla vovve jag har som äter kanin bitar bara sådär, fy så äckligt!
Men Odi han var glad, sprang vidare och åt lite kaninbajs som grädden på moset!
ÄLSKADE HUND!!

mja, sen har de inte hänt så mycker mer.. Jo, vi har bakat lussekatter och frallor.. Så det ska bli en god frukost, och sedan ska jag nalla 1 eller 2 lussekatter ;)
Mamma som tror att dem ska hålla enda tills Lucis, jo veeessst!

Näj, nu har jag inte mycket mer att säg.
PÖSS!

Kommentarer
Postat av: bibbi

det var bland det första jag lärde azzy,, LOSS gäller vad man än har i munnen och det funkar,, hon har släppt älgbajs och sedan satt sig för att invänta att jag säger varsågo eller gett henne en godis,, gör nämnligen så om hon tagit nått hon ej bör äta.. loss, det förbjudna ska ut, men man får en korvbit av matte,, funkar fint.

2010-10-28 @ 19:32:27
URL: http://www.belgare.pånätet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0