28 oktober

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Denna dag har varit lång och tråkig, ser mer fram emot imorgon.. Skaldjurs kväll med familjen och grannarna, gud så gott det ska bli.. Kan knappt hålla mig.

Idag har det ju då inte hänt så jätte mycket, gått en runda på heden idag igen..
Fick se hundarna lösa och njuta utav att få springa som tokar i ljugen..

Övat lite med på tricken, det har ju regnat idag också en del.. Så vi har hållt oss inne idag.
Hoppas att det blir bättre väder snart. Han börjar dock bli bättre på att gå fint vid sidan, om han får en godis i utbyte då, såklart!

Jag vill gärna ha tag i någon som kan det där med IPO, någon som e snäll och tror på sina drömmar..
Annars kan det kvitta, då kan jag likabra köra rally eller ngt annat som alla andra gör med sina små hundar.
Ska se efter på andra klubbar nära halmstad och maila ngn som kanske kan det där?

Är så trött på folk som tror sig vara bättre än vad jag är..
Upplever detta allt mer nu, riktigt tråkigt!
Kan man inte bara vara snäll och positiv istället?!

ja känner inte för att blogga mer nu.
hej!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Det är i Qpolen i Hässleholm. Följ du med om du vill. Jag ska köra själv..

2010-10-30 @ 00:04:47
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Natalie

Okej.. Typiskt.. =(



Tävlingen börjar kl.20



Vad är det för sjukdom då? Dumma han

2010-10-30 @ 13:01:03
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0