1 september

Ojoj, idag har valparna fått uppleva mycket nytt..
Idag har vi nämligen varit i stan med dem,
de tyckte att allt var mycket spännande och nosade på allt som fanns där..
Alla människorna som fanns där var så intressanta tyckte dem.
De fick till och med följa med in på Mårtenssons ur och guld idag,
jag skulle fixa min ring som jag fått ifrån mor och far..
Alla som träffade på de små idag har tyckt att dem varit såå söta!!

Vi har även varit och gått på stranden idag,
de sprang lite i vattnet men vågade sig inte ut så långt som sin mamma och Ingo.
Men så fort dem blir lite större tror jag att dem kommer hoppa i vattnet precis som sin mamma!

Vi har även varit på klubben idag och spanat in IPO gänget,
Odi fick en litet titt på vad han ska göra i framtiden..
Han fick även öva på att sitta hos en främmande människa,
vilket han verkligen inte gillade..
Så nu i framtiden så hoppas jag att alla jag känner och även fler ska komma och hälsa på Odi,
hålla honom och kela med honom så mycket som möjligt..
Sen ska det nog inte vara några problem!

Nu ligger två utslagna bebisar bredvid sängen och sussar.
Imorgon ska vi fortsätta öva lite på apporten,
även en hel del kampande med Odi..
Kanske kan få till Sitt-stanna eller Ligg-stanna..
Vi får se vad vi orkar med i morgon.

Nu är min dator alldeles för seg för att blogga mer,
men jag tror jag hinner med ett inlägg imorgon också..
Så kika in här imorgon!


Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: azzy

akta bara så inte brorsorna får urinvägsinfektion av det kalla vattnet,, hälsningar syrran .. alias tazmanska djävulen

2010-09-02 @ 06:12:05
URL: http://www.belgare.pånätet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0