2 september

24 dagar kvar tills jag fyller år..
Har en hel del saker som jag önskar mig,
dem får ni ta del utav en annan dag så ni vet vad ni ska ge mig i pressent ;)

Idag är det torsdag, och undra vad dagen har att bjuda på idag?
Blir kanske en sväng med Pontus till eurostop, han behövde hjälp med att hitta snygga kläder.. Så vi får se om vi åker dit idag.

Idag har det inte blivit någon träning med hundarna, eller jo!
Jag slängde ut en näve med godis i gräset, oh jävlar va de sniffade.. Antar att detta också är en slags träning för hundarna? Eller jag har iaf hört detta. Tror jag ska slänga ut en näve till, det såg riktigt kul ut när dem verkligen letar efter de goda, och får användning utav sin nos.

Senare ikväll kanske vi ska träffa Elin och hennes hundar, två Bedlington terrier.. Vi får se vad de små orkar med idag, och vad mamma tycker om saken.. Men måste ju öva öva massssor med Odi nu, han är inte så säker på sig själv, men hoppas att detta ska bli bättre och bättre varje månad som går.

Jag och mamma funderar på att anmäla oss till Malmö Valp utställningen som är i november, då vi även tänkte dra med Micke och Ego på detta.. Om Martina och Samson vill också så kan vi ställa upp i syskonklass.
Tror det hade varit jätte kul, och vet ni? Nu ska jag ju få springa i ringen själv.. uuh, lite läskigt kommer de allt att bli.. Gäller väl att snoffsa till sig då så man inte ser ut som en bonnlurk, haha!

Vi hörs..



Inte världens bästa bild.
Här har Odi krossat mammas blomma, hihi!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Klart att ni ska ställa i Malmö!!! Då kommer jag och tittar! =) Dwt är Louis som fyller år! =)

2010-09-02 @ 14:55:59
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: bibbi

men, inte får man äta krukväxter.. baradet inte var nån giftig blä ... Hoppas ni har trevliga stabila hundar som Odi kan få träffa.. då ordnar det sig säkert..

2010-09-02 @ 18:13:24
URL: http://www.belgare.pånätet.se
Postat av: therese

hur mycket kostar dom? :)

2010-09-13 @ 13:43:07
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0