20 september

Hej på er alla!
Det var ett tag sen jag skrev sist, och det har hänt en heeeel del saker undertiden som jag inte bloggat.
Var ju somsagt på min mosters bröllop, och fy fasen va roligt det var.. Mitt första bröllop jag varit på, så nu hoppas jag att det är fler som jag känner som ska gifta sig :D, haha.
Hoppas snart på lite bilder ifrån kameran jag hade med mig, så lägger in dem en vacker dag..

Ang. hundarna så har det inte varit någon träning alls för dem.. Men dagen vi var på bröllopet så passade både Anna och Natalie dem.
Hemma hos Anna gick det super bra, Odi var inte rädd för nåt.. Han busade lite med Ingo och Ebba.. Även när Natalie tagit över valparna så hade Odi tydligen sprungit rakt fram till hennes pojkvän Alex, vilket jag är SUPER glad över.. Odi har aldrig träffat honom, inte sen han var ca 3 veckor.. och det minns han nog ej, haha.
Så jag är MYCKET stolt över honom..
Odi och Primo busade för fullt med Lulle den kvällen..

Nu snart ska vi ut på promenad, måste vänta tills mor kommer hem ifrån träningen med Flis.. Sen ska vi ut och gå med Malin och hennes vovvar också! Så nu får vi se om han busar på där också..
Men jag tror att det kommer bli en bra hund utav Odi också, han behöver kanske bara lite mer tid än andra..

Vi hörs!




En söt liten Primo, när vi varit ute i skogen och busat lite..




Måste ju lägga in en bild på Odibus också ju!
Här sitter han i trädgården och ser snygg ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0