23 september

3 dagar kvar, sen är det min dag..
Min tur att fylla 19, jippie! Vilken ålder..

Igår fick det bli lite träning, oj va snabbt Odi förstår vad han ska göra.
Behövde bara kasta iväg apporten och han tog den direkt i munnen, shit vilken hund!
Han tycker detta är jätte kul, att jag kastar apporten och han lyfter upp den.. 
Vi har ju börjat med klicker, eller börjat o börjat.. Han förstår exakt vad som menas när jag ger han ett klick.
Kampen börjar bli riktigt bra nu också, man känner att han växer alltså.. För ett tag sen kunde jag knappt dra i kamptrasan, men nu går det allt att dra lite i den =)

Tror jag ska prova på lite, Stå- stanna idag.. Det är ju snart dags för utställning ju, vi har redan anmält oss till en.. Helgen efter den blir det valputställningen i Malmö tillsammans med de andra kullsyskonen!

Vi ska först hinna med en tur på stranden med hundarna.
Pontus gör mig sällskap, kan inte gå med 3 hundar i händerna.. haha!
Vi får hoppas att det inte blåser så väldans där idag.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: caroline

jag kan följa med dig ngn dag om du vill! bara höra av dig! :)

2010-09-23 @ 11:43:15
URL: http://carolineeeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0