24 september

Har precis kommit in ifrån en runda med valparna och en cykeltur med Flisan..
Nu är de 3 monsterna riktigt trötta, skönt!
Det är faktiskt rätt skönt att ta en promenad/cykeltur i morgon solen, knappt några folk ute vid den tiden heller..

Nu ska jag strax börja äta frulle, känner att magen kurrar nu när man varit ute och rastat hundarna.
Sen blir det en dusch, det blir ju lite svettigt att gå ut med två små valpar som drar åt varsitt håll och ska äta eller lukta på allt dem ser.. haha.

Idag är det fredag, vilket innebär helg.. Men jag har ju helg varje dag i princip hah.
På söndag är det min dag, 19 år.. wow, kanske inte någon höjdar ålder precis..
På måndag blir det en arbetsintervju med Pia, mammas barndoms vän.. Hon jobbar på Manpower så hon skulle se va hon kunde rota fram för jobb till mig.. Skönt, att man kanske har fått ett jobb sen då!

Nej, nu är jag jätte hungrig.. Så jag kanske skriver lite mer senare..
Blir inga bilder nu heller, för vi har inte tagit några nya..

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ronjis! Hur går det med Primo? Tycker du ska uppdareta din blogg mer!

2010-09-25 @ 10:33:05
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0