7 september

Har precis kommit in efter en liten runda på cykeln med Flis,
känndes som den skulle hoppa av som sitter fast i cykeln..
Men men, får prova lite längre rundor när jag verkligen litar på manicken..

I ugnen ligger en tigerkaka som snart är klar,
jag och Adam har bakat för fullt..
Får bara hoppas på att den är god nu,
det var ju iaf smeten.. hihi!

Längtar lite tills måndag,
då jag ska smyg starta på valpkurs med Odi,
dock är det utan hund första gången..
Hoppas att detta kan hjälpa Odi att inte bli rädd för andra hundar/människor..
Man ser nya tecken varje dag på honom,
att det går mot det bättre alltså!
Jag tror det kommer bli en super hund utav honom också en dag!

Snart kommer älskling hit,
vi ska äta lite glass.. hmm vilken tro??
Ben&Jerry's GOTT!
Sen kommer även Julia hit, det är ju idol premiären idag..
Detta går ju somsagt INTE att missa.. Det bästa är ju nu i början!

Idag har valparna inte fått någon träning mer än att vi kastat ut godis som de fick sniffa upp..
Det gick super, och de hittade varenda godisbit i gräset.
Undra hur det blir om vi nu inte hittar någon matte till Primo,
Mamma säger att det är "mina" hundar, haha..
Men jag sa aldrig att jag skulle ha två.. Vi får helt enkelt se hur det går.

bara så ni vet, DET FINNS EN HANVALP KVAR TILL SALU!
just so you know, THERE IS ONE MALE LEFT FOR SALE!

varför skriver jag på engelska?
Jo, jag har läsare i både finland och californien, slå det om ni kan ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Men Ronjis då... du får också börja jobba och slita så kommer du också att kunna köpa såna snygg skor som jag.. Tss.. Kram från Griiiiiiiiisen! =)

2010-09-08 @ 13:07:30
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Ronja

tss sääääääkert!

2010-09-08 @ 15:19:27
URL: http://ronjafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0