10 januari

Ja, jag vet.. Designen är lite väl julig nu.
Det kommer ny, men har design torka..
Så jag antar att det blir en tråkig design som kommer snart..

Idag har vi varit på klubben och tränat lite, vi körde på med positionen och gå fot. Kommer köra på med det tills det verkligen sitter för lille Odi. Kör även på med inkallning och ska även börja träna in visslan igen när vi är ute på promenader, har ju inte tänkt på den varje gång vi varit ute så nu kommer han inte tillbaka lika snabbt.. Men det är bara att öva på det igen och så kommer det sitta lika bra som förut, om inte bättre inom kort.

Igår kom Odi's bror Primo på besök, vill ni läsa mer om det och se lite bilder som vi tog så kika in på mammas blogg. Ni hittar henne som vanligt i sidan utav min blogg.

På tisdag och onsdag blir det antagligen mer träning för vovvarna! Min moster Marica ville också vara med i vår träningsgrupp, och det fick hon också.. Så hon ska antagligen också följa med och träna de dagarna.

Ikväll händer nog inte så mycket för oss, funderar på att köra bort till Grizzly och köpa mig ett nytt koppel till Odi, han har ju ett blått som vi har här inne.. Men ibland så åker vi ifrån koppel och då behövs ju ett i bilen också, så inom kort ska det inhandlas.
Funderar också på att kika på ett nytt halsband till honom, men känns som om det är rätt onödigt nu när han växer så.. Vill ha ett halsband som vi kan ha på koppel promenader som är utan kedja, det är så tråkigt när hans päls slits av utav hans halvstryp..

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0