12 januari

Hej på er alla bloggläsare!? Om jag nu har några.. Verkar inte riktigt så, för ni komenterar dåligt.. Eller är det jag som bara skriver skit? hah

Idag vaknade vi tidigt för en promenad på heden/stranden med Anna redan kl 09.00, var dock väldigt skönt att komma upp så tidigt!
När vi väl kom ner till stranden så var det is på havet så långt ögat kunde nå, vi såg inte vatten någonting.. Trodde iaf att vi skulle få se lite vatten, men icke!!

Efter promenaden så gav vi oss vidare emot brukshundsklubben för lite träning.
Idag tränade vi på med Linförighet, inkallning och hopp. Nu tänker ni säker; Hopp!?..
Ja, jag hade bara två plankor.. Så det är ungefär som att gå över hindret, saken var den att det skulle vara för att vänja honom vid hindret. Jag är mycket väl medveten om att hans höfter blir helt fel om vi tränar det ofta! Det hade jag heller inte tänkt att göra..
Vi körde också på med apportbocken.
Jag är då väldigt nöjd över dagens träning, "fot" verkar ha satt sig riktigt bra i skallen på lilla Odi! Nästa gång vi tränar är nästa vecka, men jag tror vi kommer köra på lite här hemma nån gång innan dess också!!

Marica var ju också med idag, riktigt roligt att få med nån som man känner.. Vilket innebär att det blir mer middagar!
Mamma och hennes träningsgäng har alltid bjudit hem varandra på middagar lite då och då, vilket innebär att både jag och marica får göra detta också.. Som jag sa när vi var hemma hos Tesan på middag så blir de väl pizza eller tacos, det är ju enkelt.. haha! Nä, jag kan faktiskt också laga mat.. Enligt mig iaf!

Nu är kvällen kommen och känner mig helt slö i kroppen, har även gått en runda till på heden nu ikväll.. Så resten utav kvällen innebär soffmys med Odi och Pontus. Vi har sagt att vi ska kika på Avatar ikväll, får se hur det blir med den saken.. hah

Imorgon är en ny dag, det kanske blir en runda med Tesan uppe vid ön på fm.. Senare på dagen ska jag och pontus skriva ut en massa CV:n och åka ner till stenalyckan och pröva lyckan där nere.. Hoppas nu verkligen att man får napp där nere, vill inte gå till Arbetsförmedlingen och få praktik för ingenting?! Jo, 3000kr/mån.. Men saken är den att det är verkligen inga pengar för att arbeta heltid? Mja, så vi hoppas att lyckan är med oss imorgon..

Vi hörs..



Här kommer en liten bild på Cave Canem "Samson" och bakom honom står min lilla plutt!
Fasen så snabbt tiden går, eller hur!??

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja, den är stor för mig! så :)



Kram

2011-01-17 @ 10:47:41
URL: http://carolineeeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0