18 januari

Hej på er!
Det var ett tag sen jag skrev här, så tänkte att jag får väl passa på att göra det nu innan vi ska ut på kvällens sista rastning.

Gällande träningen för mig och Odi så kör vi på bra här hemma med "fot", han lär sig riktigt snabbt och är snart lika duktig som sin mamma om vi fortsätter på samma nivå..
Vi kör även på att repetera tricksen som vi övat in så han inte glömmer bort dessa.
Lite uppletande uppe vid Ön har vi också provat på, han är super duktig min lilla Odi!

Nu är det inte mycket snö kvar här i Halmstad, vilket är RIKTIGT underbart.. Man kan snart gå koppel promenader utan att bryta alla kroppens ben.. Jag kan även köra bil utan att vara orolig för att det ska komma nån isfläck och göra min bil okontrollerbar.. vilket är riktigt skönt!

Här kommer lite bilder på mamma Flisan och lilla Odi



Odi tvättar sin nos :)




Flisan och Odi vill gärna ha godis..




Mamma Flisan tar de lungt..



Det gör lilla Odi också!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Härliga bilder!

2011-01-18 @ 21:37:28
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0